dagens outfit:


sol ♥ pastell = sant!





om solen lyser och man suttit inne halva dagen kan man ge sig tusan på att en klänning åker på för kvällens firande. har man tur hittar man min klänning på rean på monki. eller något annat fint. klicka på bilden för att komma till monkis hemsida.





på fötterna har jag helt fantastiska skor av vit plast, inköpta på ica maxi förra året. funkar finfint till det mesta. hoppas innerligt att de tar in dem i år också! håll utkik när ni är och handlar...





rent allmän tycker jag det är riktigt nice när man kan återanvända gamla plagg man letar fram i garderoben. som denna jeansjacka från h&m divided, vilken jag inte ens minns inköpsår på!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0