ensam lördagskväll.

så har hela lördagen gått. utan att jag har räknat ett enda mattetal, eller gjort något som helst vettigt. det brukar bli så när man hänger i uppsala. men jag hänger inte läpp för det. istället beställer jag hem en pizza, köper cola på ica och sätter mig för att räkna lite derivator.

dagens snyggaste pojkvän: apotekaren var himla stilig när han lämnade mig för att spendera kvällen med sina apotekarvänner. lite avis på dem, faktiskt. även om det är mysigt att vara ensam hemma i hans lägenhet ibland.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0