hjärna = död.

en hel dag med plugg, 09.00-17.30, med enbart kort paus för lunch och kaffe. jag och sandra satt i humlegården och njöt av solen samtidigt, så därför får man nog lov att säga att det var okej. dessutom var vi oerhört produktiva och på slutet gick förenklingar och faktoriseringar av bara farten. imorgon är det dags igen. klockan 08.00 sharp skall jag befinna mig hemma hos sandra. får vi inte g på nationella provet på tisdag är det fel i facit.

nu skall jag till claudia och säga hejdå och dricka kaffe. laters.

dagens mat: jag blev så sugen på matjessill och nypotatis att jag helt enkelt köpte, och åt, det.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0