i fuckin' did it!

kära läsare. hela förmiddagen har jag mått väldigt illa. varit orolig i magen, och tankspridd. idag var dagen jag skulle få reda på om jag kom in på utbildningen jag sökt till. klockan halv två hade de fortfarande inte ringt. därför ringde jag. nervös som satan var jag. men vet ni vad. jag kom in!!! jag kom in!!! vi snackar 300 sökande, 80 till intervju och 20 intagna. snacka om utvald. detta betyder alltså att jag skall läsa tv-produktion i två år här i stockholm, på medieinstitutet. klicka på bilden för att få lite mer info, vid intresse.


dagens midsommarfeeling
: jag mår fortfarande illa, och trycker i mig baby morötter och halsar drickyoghurt för att komma i form igen. helt perfekt att sitta i en bil i typ en och en halv timme. men men. jag och apotekaren har köpt mängder med öl, och jag hoppas verkligen att det skall bindas kransar imorgon.

comments
Postat av: mamma

Vi kan bara säga GRATTIS Emelie.

Ha en riktigt härlig midsommar även om det kanske inte blir sol

så ha solen inombords.

Ringer dig.

kramar från oss i Åmot

2009-06-18 @ 19:03:58
Postat av: Linn

Grattis grattis hjärtat!!

2009-06-18 @ 21:32:52
URL: http://tingelinglinn.blogg.se/
Postat av: dannjella

grattis :D :D

2009-06-19 @ 12:27:35
URL: http://vjykort.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0