inte så bra.

filmen var sådär. eller, rättare sagt tappade jag intresset, och pluggade istället matte. bland annat. jag passade även på att plocka in disken, och allmänt iordning i köket. det säger nog rätt mycket om filmen. istället vill jag rekommendera "mr woodcock", för de som inte sett den. seann william scott är fin han. jag skrattade ganska mycket, och apotekaren ibland. mest åt ett skämt. då skrattade han massor. men om man slår ut det på hela filmen, skrattade jag nog mest. sedan såg vi "snow angels" idag. den var ganska obehaglig, men rätt bra ändå. mörk, och ganska tragisk. men som sagt, rätt bra ändå.

där, fick ni två filmtips. nu, back to the books.

dagens gamla skämt: för att inte behöva plugga så mycket matte, har jag hittat på en hel massa andra saker. jag har bland annat läst lite i gamla bloggen. där hittade jag detta skämt, som får mig att vika mig av skratt varje gång jag läsr det:

en tjej går in i en butik.
hon köper en banan, en tandborste, ett paket tamponger och en tidning.
hon lägger varorna på bandet och tittar på killen i kassan.
han tittar tillbaka, ler och säger: "du är singel va?"

tjejen rodnar lite och frågar: "ja, hur visste du det?"

killen svarar: "för du är så jävla ful."

comments
Postat av: Emma

cred till mig för skämtet!

2009-06-14 @ 23:34:58
Postat av: emelie

just det, glömde skriva det :)

när jag läser skämtet kan jag höra dig säga "för du är så jävla ful" som bara du kan, haha.

PUSS!

2009-06-15 @ 08:16:03
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAA! de va precis av jag gjorde med..haha hörde emmas röst haha..fuckers

2009-06-15 @ 19:29:12

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0