matte test, check. fylld med ångest, check.

det där gick ju kanske inte så bra. testet var egentligen inte så svårt, utan det är snarare jag som inte gjort vad jag skulle kunnat ha gjort. därför gick det alltså, sådär.

så nu sitter jag istället och beundrar mitt ikea-fynd. ikea har en massa rea, och jag köpte en snygg låda som passar perfekt i bokhyllan. för 29 spänn. nöjd, var jag i fredags. mindre nöjd var jag dock när jag skulle ha med den på tåget imorse. men nu är jag alltså tillbaka i mycket nöjd-stadiet.
dagens sjukaste: apotekaren är fortfarande dålig, och jag önskar så att jag kunde åka till uppsala och pyssla om honom. men imorgon skall jag och nya matte kompisen sandra plugga satan hela förmiddagen.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0