morgonstund har carl bildt i mun.

god morgon på er. klockan är tjugo över nio, och jag har tagit mig upp ur sängen, för att åka in till waynes på hötorget och plugga matte i två timmar. riktigt söndagsnöje. apotekaren snusar fortafande, ganska högljutt men inbjudande, i min säng. nu är det bara idag och inatt vi har kvar, sen är det tillbaka till att ses varje helg. bara.

för övrigt var vi på konstutställning i vitabergsparken igår. min kära filli ställer ut, tillsammans med bland annat ylva-marie thompson. utställningen heter "smash the park art", och är vad jag egentligen skulle kalla rent söndagsnöje. fram till klockan 17-18 skulle jag gissa. laters!

dagens wake-up call: när jag står och drar på mig jeansen ringer det från dolt nummer. tio över nio, en söndag?? när jag svarar hör jag carl bildts stäma som uppmanar mig att gå och rösta på moderaterna. kändes skönt att kunna säga; "det är lugnt calle, det är redan fixat..."

comments
Postat av: Emma

Haha, det var jag som gav ditt nummer till Carl! Puss :)

2009-06-08 @ 00:50:38

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0