mycket gjort, lite bloggat.

det är tyvärr ofta så att när man gör mycket, inte hinner med att blogga om allt i tid. middagen på grill var mycket trevlig. det är verkligen så att grill är ett ställe med fantastisk inredning. satt och beundrade alla pryttlar och pinaler med tindrande ögon, och tur var väl det. för maten var inte så bra som jag hade hoppats på. men i vilket fall som helst, alltså mycket trevligt ändå. kvällen avslutades med en öl på tranan vid odenplan, och sedan stupade vi i säng.

idag var det dags för apotekarens bror att ta studenten. jag tog på nya fina klänningen, och tyvärr strumpbyxor till den. vädret tillät ju dessvärre inga bara ben... god mat, mycket vin och gott sällskap är verkligen receptet på en lyckad studentskiva. jag vågar dessutom säga att jag har ganska bra koll på alla halvbröder, systrar och deras respektive. observera att jag skriver ganska, för de är väldigt många...

nu väntar sängen, och imorgon konstutställning i vitabergsparken. det är redan lördag, och jag kan inte förstå var veckan tagit vägen. tiden går, som sagt, fort när man har roligt.

dagens bilder från igår:





comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0