bland kaffefläckar och gifflar.

emelie bodil elisabet! skärpning!

idag lyckades jag försova mig. så länge att tunnelbanan gått när jag vaknade, och sminket fick vara. istället blev det dubbel-deo, och take away-frukost från fiket i högdalen. lyckades dock välta ut hela kaffemuggen med väskan, och fick springa, tomatröd i ansiktet, till tunnelbanan. kom sent till matten, och fick först efter sista uppgiften en glödlampa ovanför huvudet. äntligen fattar jag varför man skall räkna ut derivator över huvud taget. tack som fan för det.

efter matten mötte jag upp med finaste emma och söta isa på t-centralen. det blev en hastig lunch på espresso house, och bara lite snack. emma hade vaknat med halsont, och lät som en gammal wiskeytant. nice. men jag gillar henne ändå, och uppskattar att få träffa henne så ofta som möjligt, även om det bara blir snabbisar. snabbisar skall inte underskattas...

efter lunchen var det dags för picknick med pågen i humlegården. solen hade letat sig fram, och emellanåt var det riktigt varmt och skönt. inte så mycket folk, men de som var där var riktigt sköna. de stannade gärna för en liten pratstund, och ett gäng gifflar. nu är jag helt slut i halsen efter att ha sagt: "får det lov att vara en giffel? nya smaken för i år! chocolate chip!"

dagens status: jag är nu in a relationship på facebook. nu är vi så ihop. så ihop man kan bli. sweet.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0