söndag börjad med bråk.

matte är verkligen inte min grej, verkar det som. speciellt inte nät det handlar om att räkna ut andraderivator i bråkform och annat trist. att man har en gullig pojkvän som gör allt han kan för att hjälpa en, är tyvärr inte så mycket till hjälp när man är en envis idiot som jag. att han dessutom ibland krånglar till det lite, gör (om möjligt) saken ännu lite värre. suck. att det regnar får mig att vilja kasta matteböckerna åt sidan och krypa ner i soffan under en filt... tror faktiskt att jag skall göra den en stund.

dagens turligaste: med tanke på situationen var det tur att vi åt goda mackor och jordgubbar till frukost. och jag fick kaffe.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0