söndagssuck.

det luktar så gott från köket. så gott att jag inte kan koncentrera mig på mina mattetal... hela helgen har varit fantastisk. nyköping är så fint, och speciellt horn, som ligger en bit utanför nyköping, där vi höll till. jag är ju egentligen en west coast babe, men skärgården och den friska vinden fick mig att falla som en fura. även om jag älskar stockholm, det pulserande livet, alla möjligheter och folket där, kan jag inte låta bli att längta tillbaka till familjen och åmot ibland. lugnet och närheten till havet.

man kan helt enkelt säga att jag inte är riktigt nöjd oavsett var jag är, utan måste få lite av varje. därför är det tur att jag snart skall åka, förhoppningsvis ganska billigt, hem till familjen och vara där en hel månad. sedan är det nog tur att jag som sagt bara skall vara där en månad...

dagens söndagsmat
: nu vankas det nypotatis, fläskkarré och bernaisesås.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0