ännu mera resande.

shit. så mycket tid jag spenderar på resande fot. tyvärr är det inga exotiska platser jag reser till, utan de flygplatser jag numera kan som min egen bakficka är ängelholms flygplats, sturup och arlanda. i påsk blir det dock att utforska landvetter, då kullaflyg tydligen försöker få upp alla skåninga till stockholm i påsk, och inte tvärt om. ska bli oerhört spännande. påsken ser därmed ut såhär:

onsdag 8/4: flyger hem, sent, från arlanda till ängelholm.
torsdag 9/4: kör ner till malmö, tidigt.
fredag 10/4: kör hem från malmö, till laholm. sent.
lördag 11/4: stannar hemma, hela dagen.
söndag 12/4: åker eventuellt tåg upp till göteborg.
måndag 13/4: om inte tågresan blev av på söndagen, blir den av nu, och sedan flyger jag från landvetter till arlanda.

tur är det, att jag gillar att vara på språng.

dagens sömnpiller: handelsjuridiken verkar bli väldigt kul. men litteraturen, en decimetertjock (nästan ialllafall) bok med lagar, föreskrifter och långa meningar får mig att somna. someone get me a lawyer...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0