avlopp luktar inte gott.

jag vaknade klockan fyra i morse, och var fast i ett dimmigt töcken, innan jag insåg vad klockan var och att jag alls inte behövde gå upp. så jag släckte lampan och somnade om. det är mycket oroväckande, för jag sover aldrig dåligt. aldrig. så när jag gör det, blir jag alltid lite orolig. sen så försov jag mig, och vaknade fem över halv åtta. gick in i badrummet, och möttes av en kraftig avloppsstank. mysig morgon so far, verkligen... är iallafall påklädd och hann i tid till skolan. alltid nått.

dagens i-landsproblem: busschauffören råkade ställa sig på fel hållplats i morse. detta orsakar stor kalabalik, och jag tror att mannen bakom mig sa "helvetes jävla buss helvete" ungefär femton gånger, när han insåg att han hoppat på fel. det uppstod diskussioner om huruvida det är passagerarnas uppgift att läsa på bussen innan man kliver på, och fråga om man är tveksam, och vems felet skulle vara nom någon hade åkt fel. gud förbjude. ganska trevligt dock, att åka från högdalen med ett ganska rått flin på läpparna, den upprörda mannen var väldigt rolig...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0