bedtime.

äntligen är byrålådan full med färgglada trosor igen, och jag behöver inte gå runt i fultrosor. för er som missat tidigare filosofiska utsvävningar, kan jag åter igen konstatera att fultrosor för mig numera inte nödvändigtvis betyder fula trosor, utan snarare obekväma. så fick vi klarhet i det.

nu skall jag dock krypa till sängs, har en lång dag framför mig imorgon. frukost, träning, plugg, lunch, plugg. jag tröttnar redan... så god natt på er.

dagens relation: jag har bestämt mig för att absolut inte inleda någon typ av ny relation med det motsatta könet. det vill säga, jag ska inte ragga, inte gå hem/släpa hem, tråna, eller fjompa mig för någon kille/man. vi kan kalla det för rehabilitering, eller what-ever. jag ska iallafall bara bry mig om mig själv. fram till sista maj. så det så.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0