bra början på en onsdag.

träning. skönt. fitness24seven på david bagares gata (vid hötorget) är kanske inte det charmigaste, men det spelar ingen roll. maskinerna står där de ska, och på förmiddagen är det nästan tomt. jag hade dock turen att stöta på två före detta kollegor som var där och kollade läget. riktigt kul. inte så ofta vi ses numera. jag saknar dem, allihop...

efter lunchen gick jag till hötorgshallen och unnade mig lite halva och turkish delight. det är ju inget riktigt godis, och jag har ju trots allt tränat. men det skall räcka lääääänge, så oroa er inte. eller ja, jag tänker inte ha dåligt samvete för det iallafall.

dagens tips: jo men så att jag är ju rätt mätt och så va. lunchen på grill (drottninggatan 89) kunde kanske varit något varmare, och då menar jag faktiskt maten. som tur är väger dock inredning och atmosfär upp det hela, och den sprakande, om än fejkade, brasan fick iallafall mig faktiskt att känna mig lite varmare inombords. gick dit med claudia och hennes vän, utan att veta vad det var för ställe. blev helt verkligen positivt överraskad. ni som aldrig har varit där, men har råd att hosta upp 110 kronor, borde traska dit nästa lunchrast. det är ett riktigt coolt ställe, som jag helt klart kommer att besöka igen. när csn gjort sitt jobb.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0