change of plans.

det blir inget träffande av kusin, inte idag iallafall. därför sitter jag nu och kollar skidor med mamma, och senare ska vi åka till hennes jobb och låna termosar till morgondagens firande av mig. himla spexigt.

dagens jag: som ni alla vet har jag en tendens att vara ganska rolig ibland, och bjuder ofta på mig själv. det gjorde jag tydligen redan som liten. skillnaden nu är väl bara att jag brukar ha kläder på mig när jag skojar till det. (obs! jag varnar för totalt naken bild. det är inga trosor, utan en synvilla som orsakats av hängmagen jag hade på den tiden.)


comments
Postat av: julia..

obehagligt. mkt obehagligt

2009-03-21 @ 16:58:22
Postat av: K

Det känns bättre att du är helt naken än att du skulle ha någonsorts minimalistisk tangatrosa som 2,5åring faktiskt...

2009-03-22 @ 23:40:55
Postat av: Linn

Vilken underbar bild!

2009-03-24 @ 17:26:45
URL: http://tingelinglinn.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0