dagen efter dagen med stort d.

jahapp. så var födelsedagen slut. jag är nu 24 år. shit. hade ingen ångest igår, men idag börjar det kännas lite konstigt. måste verkligen bli ett bra år det här, för nästa år fyller jag 25. då är man närmare 30 är 20, och då snackar vi ångest. så året jag är 24 kommer antagligen likna året jag var 19. eller någon annan hysterisk ålder. ska bli spännande.

idag ska jag hälsa på kusin d på jobbet, snacka skit med honom och dra med honom till indiska så att jag kan köpa den där stickade beiga västen jag tittade på igår. födelsedagspengar skall spenderas. senare skall jag åka ner till helsingborg och umgås med linnea hela kvällen. kan inte minnas när vi sågs senast, så det ska bli oerhört trevligt.

dagens sötaste: mamma och lillasyster skulle bestämt inte äta några chokladpraliner ur chokladasken innan min födelseda. det gick sådär. det fattades både sju och åtta bitar. men jag är nöjd ändå, det fanns ju massor kvar!


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0