dagens kräkfaktor:


det har varit en helt okej dag i skolan. mycket att ta in, men det verkar fastna ganska bra. dessutom satte jag mig på tåget för att åka hem glad över att ha solen skinande i ansiktet. det är ju helt fantastiskt vad vädret kan påverka. leendet på läpparna förvann dock väldigt fort när jag upptäckte en extremt obehaglig sak i min hand. cashewnötterna jag stoppade i mig hade larver i sig.

jag höll på att kräkas. malin och my höll på att kräkas. jenny och camilla höll på att kräkas. det finns nog inget äckligare att uppleva, eller jo, det finns det såklart, men just i detta nu kan jag inte komma på något. jag mår skitilla nu. hela vägen hem gick det runt runt i magen. dödar alkohol larver? i så fall är det jag som tar en öl till maten. usch.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0