dagens "när-fan-hände-detta?":

är det bara jag som missat detta? göteborgs kex har börjat med ballerina choko. jag personligen, äter upp det ljusa kexet först, för att sedan äta det mörka kexet tillsammans med fyllningen. detta för att jag helt enkelt gillar fyllningen och det mörka kexet bäst. gissa om jag därför blev helt till mig när jag såg reklamen för dessa nya kex. jag måste nästan springa till ica direkt... eller vänta nu. mamma: jag vill ha såna kex på min födelsedag! till frukost! tack på förhand. tänk va, att få vakna upp på sin födelsedag, och få dessa som frukost på sängen. i'm in heaven...


bilderna är tagna från göteborgskex hemsida.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0