dagens önskan:

make it stop. jag är så trött på detta väder nu. vaknde i morse och fick en chock när jag insåg att jag var tvungen att pulsa mig igenom ett tjockt tjock täcke snö på vägen till bussen. detta snötäcke var även anledningen till att bussen var tjugo minuter sen, och jag kom en kvart för sent till skolan. ganska irriterande.

sedan blir man ju inte mindre irriterad över att sitta med ett grupparbete i fem timmar. jag tror mina ögon är ganska fyrkantiga, och jag ser fram emot två dagars ledighet. eller ja, en och en halv iallafall. träna och sova, är vad jag tänker göra.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0