dagens stalker:

jag vet inte vem som stalkar vem, men det började i lördags:

på tunnelbanan, ungefär vid halv fem-tiden, kom det en kille, ganska good looking, och satte sig snett framför mig. han går av i högdalen, alltså där jag också går av. senare på kvällen, vid halv sju, är han på pizzerian i högdalen, alltså samma pizzeria som jag är och köper pizza på.

detta kanske inte är så konstigt, men vet ni vad! var precis och köpte kaffe nere i kafeterian i skolan, och skoja om jag blev häpen när han står framför mig i kön! liiite creepy faktiskt...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0