gamla godingar.

lyssnar på en skiva jag fick av emma för ett år sedan. vickar friskt på höfterna till "take me out" med franz ferdinand. så friskt att jag knappt kan skriva på datorn. men vet ni vad, jag är snart klar med det jag skall ha gjort, och solen lyser! då blir man vickig...

ska duscha, tvätta håret, klippa naglarna, måla naglarna, raka benen, sminka mig och klä mig fint. allt för vårens skull. har inte känt något vidare behov av det tidigare, men våren får mig att vilja göra mig fin även om jag bara ska gå till affären.

dagens london: jag vill åka till london. bo på vandrarhem och leka lekar med julia och emma på en trappa. det blir så roligt då. här beskriver vi känslor med ansiktsuttryck. jag tror känslan är: "sverige vinner melodifestivalen" eller något sådant. rätta mig om jag har fel. men kul var det.


comments
Postat av: Anonym

hahah sverige vinner melodifestiveln? jag ser ju helt förstörd ut..haha

2009-03-25 @ 16:54:14

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0