ganska missnöjd.

jag är faktiskt ganska missnöjd. även om jag inte bryr mig så värst mycket om melodifestivalen, kunde jag inte låta bli att bli besviken och missnöjd ikväll. jag hade verkligen ingan favorit, och är ganska trött och irriterad på hela "delfinal" grejen, men oj vad vinnarlåten suger. det enda som var roligt på hela kvällen var när de filmade måns och man fick en närbild på hans underbart besvikna min när han insåg att han inte hade en chans att vinna. obetalbart.

så nu ska jag gå till sängs. lite trött, lite besviken och väldigt sugen på att vakna imorgon. jag ska äta frukost klockan åtta, åka och träna, och sedan gå en lång promenad. om vädret tillåter alltså.

dagens go: jag önskar så att jag hade en ipod, så att jag kunde vara med i nike's challenge. inte för att jag springer särskilt fort, eller mycket för den delen, men gud vad det hade peppat mig.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0