god morgon, ja faktiskt.

jag är pigg och glad idag. kan bero på att det förhoppningsvis blir en bra helg. men jag tänker inte jinxa den. men kanske, kanske, blir det en väldigt trevlig helg.

dagens håller med: jag är också förbannat trött på andrahandsförsäljningen av konsertbiljetter och liknande. har inte blivit drabbad själv, men ofta tänkt tanken: "äsch, det är ändå inte lönt.. biljetterna kommer ju säljas slut på två sekunder och säljas vidare..."

om det kommer upp nån lista eller nått man kan skriva på, tänker jag helt klart göra det.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0