hellre städa än plugga.

när jag har viktiga saker att göra, är det som att jag helt automatiskt kommer på en hel massa andra saker som helt plötsligt är så mycket viktigare. idag har jag, istället för att sammanfatta civilrättsboken, gjort följande:

  • tagit bort klisterrester från mitt bord med aceton.
  • dammsugit.
  • diskat.
  • torkat av ytterdörren från damm.
  • torkat av balkongdörren från sot.
  • kollat på bilder jag framkallat.
  • skickat brev till julia.
  • tagit bort gammalt nagelack.
  • klippt tånaglarna.
  • hängt mina smycken på rätt plats.
  • plockat undan allmänt.

saker som alltså mycket väl skulle kunna anses vara ganska tråkiga, eller iallafall göras efter sammanfattandet. men men. är man uttråkad så är man. nu ska jag snart äta lunch...

dagens framkalla här: jag framkallar alltid mina foton hos fuji direkt. framkallar dem med vit ram, för det blir så himla fint. om någon tänker beställa därifrån snart, klicka här, så får ni en förstorning, gratis.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0