it's not enough.

jag har sovit fem timmar. det är inte okej. jag är en sömnig människa, och behöver mina åtta timmar. jag är inte trött, nu nej, men jag är lite orolig för hur det skall gå med plugg och plugg och plugg och träning. återstår att se. kaffe. jag ska dricka massor med kaffe.

dagens favoritpresent: jag är inte den som favoriserar i vanliga fall, och även om alla mina presenter var väldigt fina, är ändå denna min favorit. en glaskupa på fat, under vilken man kan lägga blommor, godis, smycken, ja vad man vill. kusin med sambo fick jag denna av. tack tack tack.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0