jag hade iallafall tur med vädret.

när allt är tungt, såväl ögonlock som tyngden på hjärtat, är det iallafall skönt att solen lyser. hade det inte vait för det hade jag nog inte orkat med helvetesresan med två bussar och en tunnelbana hem från ikea. och hade det inte varit för värmande ord från vänner och familj hade jag nog knappt rest mig upp ur sängen. men jag står, om än något ostadigt, och skall nu bege mig mot claudias hem för att dricka kaffe. mmm.

dagens lärdom: "never let your guards down." så sant som det var sagt, varje jävla gång.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0