jikes.

f**ta... jag jinxade vädret. regnet öser ner, och jag tvivlar på att det blir sol imorgon. men bara det blir uppehåll... där lät jag som min mamma. uppehåll. jaja, det är dags för mig att sova. heldag i skolan imorgon kräver ordentligt med sömn. sedan har jag på det senaste bara fått pussar i mina drömmar. så jag somnar gärna. snart. fort.

dagens ris: jag kan inte koka ris. först brände jag en omgång (bara för att jag är tidsoptimist och väntade på centrifugen i fem minuter...), och den andra klibbade fast jättemycket i botten. det blir inte ris till välkomstmiddagen på måndag, det är ett som är säkert. pulvermos, i västa fall, om det visar sig att mina cooking skills fått sig en törn.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0