klorin ditt jävla svin.

jag brukar ofta observera folk. på gatan, på tunnelbanan, på fik, på bussen, ja lite överallt. och folk har för sig väldigt roliga saker. den jag allra helst skulle vilja observera just nu, är dock mig själv. tänk er följande:

  • jag sitter på arlanda express.
  • jag bloggar.
  • mitt hår står åt alla håll och kanter.
  • jag luktar kanske lite lite svett.
  • jag har klätt av mig halvt naken på överkroppen.
  • jag äter en paprika, som om det var ett äpple.
  • jag har bruna fläckar på mina svarta jeans.

allt detta, tack vare en galen kväll i solna. att jobba gick bra, men dörrsatan skulle såklart krångla. vilket innebar märkvärd försening. och just det, en klorindunk jag fick levererad läckte, så jag fick klorin över hela mig. på fingrarna, i ansiktet, på byxorna, på tröjan. you name it. får väl lov att tillägga att jag råkade bita mig på nageln, utan att ha tvättat av händerna först.

dessutom är jag hungrig, var tvungen att springa skitfort från tunnelbanan till pendeltåget. missade pendeltåget. jag har stor väska med mig. inte optimalt. pust, suck och stön. jag vill vara hemma nu!


dagens observation: mitt i allt resande såg jag en tjej jag kände igen, på tunnelbanan. det var hon dendär linn, som jag träffade ute i höstas några gånger, som är den mest falska och mest mysteriska tjej jag träffat, ever. jag ignorerade, totalt.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0