män som hatar kvinnor.

usch. det är tur att jag fyller 24 idag, och inte 14. för då hade det blivit ett väldigt stort hål i golvet på bio maxim i laholm, så djupt som jag hade behövt sjunka ner i stolen. sexscener, både förnedrande som erotiska, fick iallafall mig att titta på pappa (till höger om mig) och mamma (till vänster om mig) med uppspärrade ögon. de rörde inte en min, så då gjorde inte jag det heller.

det var en otäck film. inte på "händerna-framför-ögonen" sättet, utan snarare "vrida-och-vända-sig-i-stolen-av-avsky" sättet. jag tycker helt klart att ni skall gå och se den. men inte om ni ska ut och ha roligt efter det. eller kanske lite, men jag kan inte säga varför, för då avslöjar jag hela slutet. så ja, jag ska vara tyst. och sova. huden under mina ögon svider, jag har gråtit. huden på mina höfter svider, jag hade nytvättade jeans på mig hela dagen igår.

dagens "när-man-minst-anar-det": innan filmen hade hunnit börja, vibrerade det i knäet på mig. det var mr. maxi som kände för att höra av sig, när han ändå närmade sig skåneland. han presenterade sig som såhär: "hej, xxx från ***köping här." det tyckte jag var skoj. som om han skulle behöva göra det. i vilket fall som helst föll det ju sig naturligt att inte falla för frestelsen, utan jag svarade kort och koncist några gånger, och lät honom skicka sista smset.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0