morgonpigg.

ser ni? det börjar bli ljusare om morgonen. underlättar märkbart när jag ska försöka få upp min kropp ur sängen. jag lyckas fortfarande snooza i 50 minuter ibland, men jag är bra mycket piggare när jag väl slänger benen över sängkanten. skönt. längtar efter våren så att det gör ont.

idag är det skola för hela slanten, så det är väl bäst att jag börjar röra på mig...

dagens count down: idag är det 16 dagar kvar till min födelsedag. man skulle kunna tro att jag fyller fem, varje år, så som jag blir exhalterad.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0