my name is smart ass.

ja tjena vad jag lyckas ställa till det för mig själv ibland. efter skolan satte jag mig på pendeln för att åka och träna. hade krängt i mig en korv och en banan från pressbyrån. börjar fundera på vilket gym jag ska åka till. "jag vet" tänkte jag, "jag åker till det i sundbyberg, nu när jag ändå sitter på rätt pendel..." sagt och gjort, jag åkte till sundbyberg. det tog skitlång tid. sedan tog det skitlång tid att gå till gymmet (jag visste ju liksom inte riktigt vart det låg). riktig tur att det var ett bra pass, för sedan tog det såklart ännu längre tid att åka hem. total restid inklusive träningstid: 2 timmar och 45 minuter.

dagens resultat: ja, jag var ju bara tvungen. jag älskar att träna axlar, för jag ser så töntigt biffig ut. haha. jag vet, jag är en tönt. och jag ser inte ut sådär om jag inte spänner mig. men ja, det är ungefär så roligt man kan ha när man är ensam i en lägenhet på 23 kvadrat och tvn som enda vän.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0