no more emma.

inte för min del iallafall. efter skolan mötte jag upp med henne och nina. vi åt burgare på hötorgshallen, och när nina gick till jobbet en sväng fikade jag och emma länge på sandy's vid stureplan. vi pratade om allt och alla, och det var skönt att få lätta hjärtat lite. som jag saknar den människan. hon och julia skulle jag helt enkelt inte klara mig utan.

efter fikan strosade vi tre hela vägen genom gamla stan till fröken söt på söder. om jag någon gång får vara brudtärna ska jag ha en klänning därifrån. eller så köper jag en och låtsas att det är sommar i min lägenhet. skulle iallafall få mig på mycket bättre humör.

nu ska jag ringa min mamma. så det så.

dagens kvällsplaner: jag har lovat mig en lugn kväll. vi snackar chips och tv.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0