regn regn regn.

suck. vaknade och var sjukt sugen på en promenad. men då regnade det såklart. det duggade fortfarande när jag gick mot bussen, och jag tror minsann att det duggar nu också. som tur är sitter jag inomhus, i skolan för att få lite läsro. jag har aldrig varit en läsare, vilket gör att jag måste ha det tyst och lugnt omkring mig för att jag ska kunna koncentrera mig. annars går det bara rakt ut igen. därför funkar det dåligt att sitta hemma.

annars då? jo, det är tisdag. är "ledig" imorgon, men har mycket läsning att ta igen. sen längtar jag oerhört mycket till torsdag kväll. för då flyger jag hem. hem hem hem. till mamma och pappa. min pappa är den sötaste. blev helt förkrossad när jag sa att jag inte kommer hem över påsk. "jag har inte råd, pappa" sa jag. två minuter senare har jag pengar på kontot som räcker gott och väl till två flygresor. familjen är bra viktig den...

nej, nu ska jag sätta fart med läsandet. på återseende.

dagens kvällsplaner: tvätta, kolla på när rosing hånglar med lillpojken och desperate housewives. livskvalitet!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0