shake shake shake.

lördag morgon. då är det väl lika bra att man slår på party mode och dansar runt i lägenheten till denna fantastiska låt. jag älskar filmen beetle juice, vilken låten kommer ifrån. måste nog se den snart känner jag. nej, nu ska jag klä på mig och åka in till stan. julia och poddis sover nog fortfarande, för de svarar inte. så jag får helt enkelt underhålla mig själv. jag ska köpa chinos. blå. om de passar, såklart. laters!



dagens pinsammaste: om någon hade sett mig nu, hade den personen skrattat ihjäl sig. blindad av min egen skönhet, stod jag framför spegeln och vred och vände mig. tänkte bränna av en pose, och lutade mig åt vänster för att ha dörrkarmen som stöd. missade dörrkarmen, och föll handlöst ner på golvet. det gjorde ont, men lönt att grina när ingen ser en. så jag skrattade istället, vilket egentligen är lika konstigt.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0