"sitt på djuren!"

vilken dag. jag älskar julia. och poddis. de är underbara människor, och jag har skrattat. massor. och det är skönt, för de senaste veckorna har jag inte haft så mycket att skratta åt. vilket varit trist, för jag brukar skratta mycket i vanliga fall.

vi fikade på tully's, och sedan gick vi längs götgatan ner till skanstull. gick in i lite affärer på vägen, och kom till slut fram till den fantastiska kinaaffären jag och apotekaren besökte på vår första dejt. de har så mycket bra grejer där. jag köpte ätpinnar, fyra par, men ville egentligen köpa mycket mycket mer. en annan gång, helt enkelt.

sedan åkte vi till hötorget, och där köpte jag duschcréme på yves rocher. och väggdekorer och ett läppbalsam. yves rocher kan vara något utav det bästa jag vet. nu ska jag vila lite, och välja outfit till ikväll. jag funderar på att ha mina halvnya skor, bara för att.

dagens finally: det tog bara en sådär tre veckor, men äntligen fick jag julia att sitta på djuren.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0