sometimes you get what you want.

grey's anatomy. de gamla avsnitten. blir inte bättre. "sometimes you get what you want. sometimes you don't. and sometimes, you get something in between." det är då så in i helskotta sant. kan aplicera det på massor just nu. men speciellt min nya kjol. hittade den i rätt storlek, men den är fortfarande lite stor. inte helt vad jag vill ha alltså, utan något mitt emellan.

jag har tränat. det var väldigt skönt, men också lite mitt emellan. magen är fortfarande lite kiven. men det var skönt ändå. sedan spenderade jag en massa tid rännandes runt på stan, men äntligen är jag hemma. bara att ställa sig vid spisen igen. suck. det är typ allt jag gör. går i skolan, tränar, lagar mat.

dagens tv: ja jag fattade precis att det är tisdag. oj oj. blir en helkväll med rosing och hemmafruarna alltså.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0