timo känns typ fel.

underbar konsert. efter fyra öl och två cigaretter kunde det inte kännas mer underbart. efter fyra öl och två cigaretter med emma och nina kunde det inte kännas mer underbart. efter fyra öl och två cigaretter med emma och nina och timo som spelar "didn't we almost have it all" kunde jag inte vara mer benägen att skratta samtidigt som tårarna flödade nerför mina kinder. efter "about you now" ville jag bara plocka upp mobilen och skicka det där smset. men jag fotade istället. 86 kort.

dagens saker som känns fel just nu:

  • att inte smsa honom och säga att jag saknar honom.
  • att inte ringa honom och säga hur bra timo var.
  • att inte sitta tillsammans på tunnelbanan och skratta åt den fulla mannen som satte sig på golvet.
  • att inte pussa honom god natt.
  • att sova under det tjocka täcket.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0