tre minuter.

ibland går tiden lite som den vill. klockan sex lade jag mig ner på golvet, mitt på centralen, med en ögonmask på mig, för att ta en powernap i tre minuter. de tre minuterna kändes som minst en kvart. golvet var kallt, och fastän vi var femton personer som gjorde samma sak, kände jag mig väldigt ensam. vi var alltså femton personer. inte så lyckat, med tanke på att vi borde varit minst femtio för att få någon bra effekt. men men, vad gör man inte för världen.



halv sju satt jag med en latte i handen på sandy's uppe vid vad det där torget heter, den bra delen av drottninggatan iallafall. helt plötsligt var klockan åtta. hur tusan kan en och en halv timme kännas som en och en halv minut? konstigt, det där. i vilket fall som helst är det fiket ganska mysigt, om än lite kallt. men så har de ju öppet till halv nio, och det är ju bra. när man vill fika efter klockan sex, alltså.

nu är det grey's anatomy, och efter det skall jag skriva färdigt sammanfattningen av helveteskapitlet, kapitel fjorton. sen ska jag sova. gott. kommer sova väldigt gott.

dagens bebis: christian luuk och carina berg ska ha bebis. oj vad glad jag blev. kan ni tänka er vilket tråkigt barn det kommer bli? kommer ju ha värsta pressen på sig. men men, kul ändå, såklart. jag gillar dem.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0