halvtimmesregeln is the shit.

jag älskar halvtimmesregeln. då det ena tvätrummet inte har någon torktumlare, tack vare branden, är det andra tvättrummet fullbokat i flera veckor framöver. folk har till och med skrivit lappar, och paxat tvättider. jojo. därför kännde jag verkligen att det var läge att utnyttja halvtimmesregeln. jag väntade till och med i fyrtiogem minuter, så sjöberg har nog inget emot det tror jag.

nu är det linda på tv. lite krystat pinsamt, men lagom trevligt. och oh, sen är det desperate. nice nice. nej, nu skall jag återgå till matlagning.

dagens lilla stora sak: toapapper... att en sån liten sak kan vara av så stort värde...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0