sökt och klart.

då har man sökt lite kurser, ifall att. jag hoppas ju på sommarjobb, men man vet aldrig... tack julia, för ditt stöd. ja, emelie, är ju helt förvirrad och bortkommen och har noll koll på hur man räknar poäng och vad det innebär egentligen.

nu ska jag snart sova, för jag är förbannat trött. har ätit, och är seg. funderar även på att verkligen verkligen gå upp tidigt imorgon och ge mig ut på morgonpromenad. körde ett så härligt ryggpass innan idag, och vet inte om det hinns med nån träning på onsdag. sen är det ju alla kakor som kommer behövas ätas upp på födelsedagen... hm... morgon promenad it is.

dagens status: jag skulle så gärna kommentera på hans status, det riktigt kliar i fingrarna. men jag ska inte, för jag har sagt att han inte får höra av sig, så då vore det ju dumt om jag gjorde det. men oj vad det kliar...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0