vad är klockan, egentligen.

jag uppmärksammade precis att klockan är över sex, men det är fortfarande ljust ute. fantastiskt. julia är påväg, och det känns oerhört lugnande att veta att imorgon kommer vi kunna prata om allt jag har på hjärtat. det är ganska mycket, och jag var precis tvungen att sätta på mig ett par raggsockar. vet inte om det är hjärnan som spelar mig ett spratt eller vad det är.

ikväll hoppas jag att claudia skall packa jättefort, så att vi kan ta en snabb öl någonstans nära fridhemsplan. vi har ju inte setts på flera dagar, och även om annika norlin sjunger om tjugofem dagar, får jag nog lov att säga att åtta dagar kan vara lika jobbigt.

dagens festival: jag ska lätt åka till hässleholm den 28 maj. för då är det siestafestivalen. vi snackar riktigt bra band.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0