våfflor, kakor och kaffe.


shit satan vad mätt jag är. gårdagskvällen blev en succé, med besök på helsingborgs nya "inneställe", helsing och även en snabb visit på zoo bar. hilding var ett fint ställe, och väldigt trevligt. raggningsfaktorn så hög, att alla likagärna kunde gått runkt nakna. ganska roligt ibland, även om jag bara hade ögon för linnea. på zoobar var raggningsfaktorn noll, och jag tror att jag kivade lite med lidsen i kön in. för det första var vi förvånade över att det var kö över huvud taget, och för det andra tål jag inte pojkar med backslick som tränger sig före mig.

inne på zoobar hann vi dricka en öl, sjunga högt och få kidsen att sjunga med oss. en låt iallafall, sen kom vi på att vi nog såg ut som tanter i deras ögon, och slutade bete oss som sådana. drack upp vår öl och gick när de stängde. tog taxi hem, påpekade hur mycket vi brukar betala och att taxichauffören tagit för mycket betalt. vi borstade tänderna och la oss sida vid sida, och jag somnade med katten gus på min arm.

nu är jag trött och sliten, efter en trevlig uppvaktning av släkt och vänner. bon följde med upp från hgb, och det var så himla fint att få träffa henne! jag ska flytta till västkusten... snart kommer moahhhh och julia, vi ska umgås. trevligt.

dagens sms från igår: julia konstaterade följande igår: "livet är hårt. taxi är dyrt." jag kan bara hålla med...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0