breathe right. ja tack.

äntligen har jag fått tränat! kunde inte låta bli att springa en halvtimme, och sedan köra lite axlar och mage. hade tänkt ta det lugnt, men what the fuck. nu känns allt toppenbra, och jag är bara lite snorig. hoppas att det går över mer till imorgon. det är svårt att pussas när man inte kan andas genom näsan...
dagens citat: jag sitter och kollar på första avsnittet av vänner. jag älskar vänner. joey stöter på rachel, som kommit till monica för att hon precis lämnat sin blivande man vid altaret:
"joey, stop hitting on her, it's her wedding day!"
"what, like there's a rule or something?!"
klockrent...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0