det doftar gräs.

och då menar jag nyklippt gräs. i hela högdalen. helt fantastiskt. blev ingen träning för min del, då receptionen hade stängt, och jag hade glömt mitt kort. orka gå till ett annat gym, tänkte jag, och åkte hem istället. inhandlade vit bh på lindex (25% rabatt på alla bh, så att ni vet), och skall nu sätta igång och tvätta. på någon annans tvättid såklart. folk får skylla sig själva om de inte utnyttjar sina tider, tycker jag.
dagens konstaterande: allt känns så bra när man är kär och glad och har fina vänner. så det så.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0