ganska bra.

just nu mår jag ganska bra. lite trött trots lugn helg, men mest positivt stressad inför rekryteringspreocessen som jag precis startat. vi snackar trettiofem intervjuer som skall genomföras. jag gillar att snacka, men ibland blir det bara för mycket. har gjort fem intervjuer, och känner mig redan som en papegoja. jaja, lite lunch och sen kör vi igen. som tur är verkar jag har lyckats plocka ut bra folk!

dagens tips: vi kommer snart köra igång en grej här i stockholm, som innefatar sampling av pågens gifflar. jag lovar att hålla er uppdaterade med tid och plats, så att ni kan komma och spela lite fotboll och äta bullar. på äkta picknickvis.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0