jag vill inte ha barn.

och i västa fall bara ett. att vara på ikea en halv dag måste verka avskräckande på även den mest frälsta barnälskaren. så jag och apotekaren valde med omsorg det bord med minst barn i närheten när vi skulle sätta oss till bords för att äta våra 15 köttbullar. får lov att säga att vi lyckades ganska bra med det. vi åt dock inte upp alla 15 köttbullarna, och undrade mycket över vem som äter en hel "köttbullar stor", egentligen.

det inhandlades såklart en hel del nyttigheter, men inget balkongbord. ingen osthyvel eller stekpincett heller för den delen. därmot servetter och en kudde. till mig. kudden alltså. eller, till viss del iallafall.

dagens filmtips: igår såg vi "once". den ska ni se om ni inte vill se en film, utan snarare en väldigt lång och kärleksfull musikvideo. bra sådan. och lagom lång/kort. det beror på hur man ser det.

comments
Postat av: affe

hahaha stekpincett, jag har alltid undrat vad det heter, TACK!!!!! =)

2009-05-06 @ 22:27:32

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0