loppislördag.

som det regnar. hade verkligen sett fram emot att få stå i hagaparken, spela lite kubb och dela ut en massa gifflar idag. men icke. istället sitter jag här och funderar på om jag skall åka till tyresö eller sundbyberg och gå på loppis...

först skall jag iallafall gå inom re-tur här i högdalen och visa hur fint det blev med det lilla bordet. kvinnan som jobbar där var oerhört glad att jag tyckte om det, och gillade min idé om att dra ut lådan lite, för att lägga en bricka på, och på så sätt få lite extra yta. ett smart tips, helt enkelt...

dagens musik: goodbye lenin soundtrack. min fina vän filli lyssnade på det när jag besökte henne senast. får lov att säga att det ackompanjerar denna regniga förmiddag väldigt väl. klicka på bilden för att lyssna på spotify.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0