mulen måndag.

mina skor läcker in. därför var promenaden med apotekaren ner till stationen inte särskilt rolig. blöta tår är inget kul. alls. dessutom fick jag göra ett helvetesjobb hela förmiddagen: sätta adresslappar och skriva datum och klockslag på 250 vykort. kul. verkligen jättekul. nu sitter jag och rensar upp bland alla ansökningar. måste-göra är inte alltid kul-göra.

dagens lunch: jag gillar inte snabbmatsluncher och färdigrätter man värmer i micron, men felix's skaldjurssoppa är faktiskt helt okej, när man inte har egen matlåda med sig. bara så att ni vet.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0