nya facebook.

är skit. eller så är det jag som börjar bli gammal i gamet och inte fattar. suck. ibland känner man sig så gammal. som när kids födda '89 har en mer varierad meritlista än en själv. eller när man tycker det är spännande att diskutera olika typer av ost, och kan skratta åt dåliga ordvitsar som yngre folk bara rynkat pannan åt. förlåt mig, men jag börjar få lite ångest. om bara någon dag kommer jag vara på en festival, fullt med kids omkring mig. jag har packat mina coolaste (creddigaste) kläder, och mina mest slitna (slitnaste) jeans. och jag ska dricka rödvin och öl. för det är något de inte kommer kunna göra. in your face, kiddos.

dagens mat
: mitt i all ångest åt jag lax, med kokta morötter och limesås. igen. för jag tycker att det är så gott. och jag är så nöjd med min limesås. den blev ännu godare idag än senast. så det så. dessutom har jag krängt åtta chocolate chip gifflar. oerhört beroendeframkallande.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0